Ofte stillede spørgsmål
Hvornår kan jeg forvente at modtage min bestilling?
Den gennemsnitlige leveringstid er 12-15 dage. Vores produkter sendes direkte fra leverandøren til dig. Takket være denne unikke forretningsmodel kan vi spare betydelige omkostninger til lager og transport, hvilket gør det muligt for os at tilbyde produkterne til en lavere pris end vores konkurrenter og selv dække fragtomkostningerne.
Hvor høje er forsendelsesomkostningerne?
Vi opkræver ingen fragtomkostninger. Derfor er forsendelsen altid GRATIS.
Den anslåede leveringstid er udløbet. Hvor er min ordre?
I 99 % af tilfældene leveres ordrer inden for den forventede leveringstid. Desværre kan det nogle gange ske, at en bestilling forsinkes under leveringsprocessen. Du kan tjekke din bestillingsstatus ved at følge dette link: Sendingsfølgning.
Hvis du ikke har modtaget noget 3 dage efter den forventede leveringstid, bedes du kontakte os: Kontakt os.
Jeg mangler flere produkter i min ordre. Hvordan kan det lade sig gøre?
Da vi samarbejder med forskellige leverandører, kan det ske, at produkterne bliver sendt separat. Hvis der mangler varer i din bestilling, vil du normalt modtage dem inden for 2-3 dage.
Hvad sker der, hvis min pakke ikke er kommet frem?
Hvis din pakke bliver mistet under transporten, skal du være opmærksom på, at alle krav skal fremsættes senest 4 uger efter den forventede leveringsdato. I så fald dækker vi omkostningerne ved at sende en erstatningsordre til dig. Før vi gør det, har vi dog muligvis brug for din hjælp, f.eks. for at bekræfte, at leveringsadressen er korrekt, og for at kontakte dit lokale postkontor. Bemærk, at vi ikke kan påtage os ansvar, hvis sporingsoplysningerne angiver, at en ordre er blevet leveret, men du hævder, at du ikke har modtaget den. I sådanne tilfælde leveres erstatningsforsendelser for dine egne omkostninger.
Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke på et udleveringssted til tiden?
Hvis produkter returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet sin pakke, opkræver vi 25 €. Dette inkluderer forsendelse til og fra din adresse samt håndtering og genopfyldning af produkterne.
Jeg er ikke tilfreds med min ordre, kan jeg returnere den?
Du har ret til at returnere dit køb inden for 30 dage efter modtagelsen uden at angive årsager. Hvis du beslutter dig for at returnere din ordre, bedes du følge trinnene på vores retursside.
Bemærk, at du er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne. Dit returpakke skal være godt beskyttet. Når din retur er modtaget og godkendt, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Når vi har modtaget og godkendt din retur, refunderer vi købsbeløbet (eksklusive forsendelsesomkostninger) inden for 30 dage.
Jeg vil gerne returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
Hvis du ikke er tilfreds med din bestilling, kan du returnere eller ombytte den inden for 30 dage efter modtagelsen. Produkterne skal returneres i original stand med etiketter og mærker. Produktet må ikke vise tegn på brug. En returforsendelse skal altid have en Track & Trace-kode. Afsenderen er altid ansvarlig for forsendelsen. Besøg vores retursside for at downloade returformularen.