Forsendelse og levering
Gennemsnitlig leveringstid
Vi stræber efter det bedste forhold mellem pris og ydelse for vores produkter. Det er derfor, vi vælger at sende produkterne direkte fra leverandøren. Det giver os store besparelser på transport-, lager-, emballage- og forsendelsesomkostninger, og vi kan tilbyde produkterne til en fair pris.
Hver ordre behandles inden for 24 timer mandag til lørdag inden kl. 12.00. Den gennemsnitlige leveringstid er 7 - 15 dage, og forsendelsen finder sted fra mandag til lørdag.
Udgifter til porto
Forsendelse er gratis. Vi dækker forsendelsesomkostningerne, og leveringen er 100% GRATIS til dit hjem.
Spor din ordre
Du kan spore din ordre via vores Track & Trace-side. Track & Trace kan til enhver tid følges online 2 - 3 dage efter din bestilling, så du ved præcis, hvornår du kan forvente dine produkter hjemme. Klik her for at spore din ordre:Spor ordre
Leveringsfirmaer i Tyskland og Østrig
Vi bruger normalt PostNord til vores leverancer til Danmark.
Har du spørgsmål til din bestilling?
Har du spørgsmål til din ordre? Vi anbefaler, at du først tager et kig på siden med ofte stillede spørgsmål.
Hvis dit spørgsmål ikke er nævnt her, så klik her for at kontakte os direkte: Kontakt os
Ordreproces
Hvis du ønsker at bestille et af vores produkter fra Lunensa, skal du først tilføje det ønskede produkt til din indkøbskurv på produktsiden. Det gør du ved at klikke på knappen "LEGG I KURV".
Her er det vigtigt at tjekke, om du har valgt de rigtige varianter. Hvis alt er i orden, klikker du på knappen "Fortsæt til kassen". På informationssiden skal du indtaste de korrekte adresseoplysninger. Sørg for, at alle oplysninger er indtastet korrekt. Hvis disse oplysninger er indtastet korrekt, kan du klikke på knappen "FORTSÆT SENDING".
På siden "Afsendelse" har du mulighed for at kontrollere adresseoplysningerne igen. Du kan også se, at alle forsendelser inden for Holland leveres helt gratis. Du kan nu fortsætte ved at klikke på knappen "BETAL".
Sikker betaling
Når du har valgt den korrekte betalingsmetode, skal du klikke på knappen "Afslut ordre". Du vil derefter blive omdirigeret til det sikre betalingsmiljø for den betalingsmetode, du har valgt, og følge instruktionerne på den relevante side for at afslutte din ordre. Hvis der opstår uventede problemer med din ordre, kan du til enhver tid kontakte os:Kontakt os
BETALINGSMULIGHEDER
Paypal; og
Kreditkort.
Returner produkter
Hvis du ikke er helt tilfreds, kan du bare returnere produktet uden at angive nogen grund. Bemærk venligst, at produktet skal være i ny stand.
Har du spørgsmål til vores returpolitik? Så tag et kig på vores side om ombytning og returnering: Ombytning og returnering
Hvis du hellere vil have personlig hjælp, er du naturligvis velkommen til at kontakte os: Kontakt os